مهلت ارسال آثار به جشنواره «مادر» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»؛ در پی استقبال فیلمسازان و عکاسان جوان و علاقمندان فیلم کوتاه و با تصمیم شورای سیاست‌گذاریِ این جشنواره متشکل از: مهدی مسعودشاهی، مریم جلالی، ابوالفضل همراه، منصوره مصطفی‌زاده، مهدی یارمحمدی، حسین نظری، مریم پیرکاری، محسن الطافی و مینا مقرب صمدی مهلت ثبت و ارسال آثار این جشنواره تا ۲۵ مردادماه تمدید شد.

دبیرخانه این دوره از جشنواره که در دو بخش اصلی فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود تا کنون بیش از ۲۰۰ فیلم کوتاه و حدود ۲۸۰ اثر عکاسی دریافت کرده است.

مفهوم مادر و مادری و نقش و جایگاه مادر در خانواده، زندگی شهری، سلامت روانی جامعه و سایر ابعاد زندگی (آموزش، بهداشت، معنویت)، مادر در اقوام ایرانی، مادران انتظار و … برخی از موضوعات سومین جشنواره ملی مادر است. همچنین مسابقه پویش «#مادر_دوست_داشتنی_من» نیز از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی است.

 

علاقمندان برای مطالعه فراخوان، ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می توانند به سایت جشنواره به آدرس https://mother-festival.ir مراجعه کنند و اخبار این جشنواره را در کانال جشنواره در پیام رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/motherFestival پیگیری کنند.

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» به دبیری منصوره مصطفی‌زاده و با مشارکت سوپر اپلیکیشن روبیکا، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و موسسه تصویر شهر، مهرماه سال جاری با معرفی و تقدیر از آثار برگزیده، برگزار خواهد شد.